fredag den 30. oktober 2009

Blog fri

Jeg rejser til Århus her i eftermiddag fordi der skal afholdes festivitas for vores lille nye fætter Erik imorgen lørdag. Det er hans navnedag som skal fejres. Så vi drager afsted til en lille fest hvor kun den nærmeste familie og min svoger og svigerinde nærmeste venner deltager. Vi bliver en lille skare på ca. 30 mennesker og det er endda kun de allernærmeste.

Så derfor tror jeg altså ikke jeg får tid tilovers på bloggen hen ad weekenden. Jeg plejer jo gerne at komme med mindst et par indlæg om dagen, så hvis/når der er stille her de kommende dage, så er det ikke fordi jeg er gået under jorden :-) men fordi jeg sidder og propper mig med div. kager.

Nå, nu vil jeg gå i gang med at pakke for weekenden til lillemanden og jeg. Også skal der pakkes gaver ind. Vi har købt en heldragt i grå plys fra hm, som han kan bruge når han skal sove i barnevognen og 2 børnecd´er med lillenørd og Rasmus Klump på Eventyr. Håber han kan lide det :-) han er jo den tredie i børneflokken, så hans storebrødre har jo efterhånden alt.

Hav en fantastisk weekend alle sammen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar