torsdag den 29. oktober 2009

Flagermus bukser



Jeg havde dette på i morges og da min søn ser mig, så siger han. "mor, du har flagermus bukser på" :-D han synes mine bukser ligner flagermus. Jeg kunne ikke lade være med at grine. Så fremover vil mine læderleggings være flagermus bukserne.

Jeg havde et kort ærinde i byen og der havde jeg dette på. Også lige et smut forbi en genbrug på vejen hjem og ose lidt. Ind i en Netto og købe 3 pakker smør fordi der skulle bages.
Crop blondeskjorten er second hand. Jeg er egentlig ikke så glad for ting som er navlekorte, det synes jeg altså er blevet for gammel til :-) Denne er dog heller ikke ultra navlekort, så det går lige. Prisen for den var jo nærmest latterlig, så jeg måtte have den med hjem.

Læderleggings er fra Vila og de flotteste læderleggings som er på markedet iflg. min mening. De er super bløde og sidder til. Dog skal det lige siges at de var mega stramme i starten, men har allerede givet sig en del og former sig efter kropsvarmen.

Den grå boyfriend blazer er fra Topshop og en lille fin detalje ved den er at den har guldknapper.

Støvletter i lak er fra Paul Smith. Så jeg har lak og læder på en ganske almindelig hverdag :-) ikke noget jeg lige tænkte over, men sådanne blev det. Så hvorfor ikke?
Pædagogerne i min søns børnehave står også tit og kigger hvad jeg har på. De er nu flinke til at ofte at spørge mig hvor jeg har det fra, tror det er mest af høflige grunde :-)

2 kommentarer:

  1. Åh hahaha - Jeg kan mærke pædagogerne i min søns vuggestue også tit kigger på hvad jeg har på, tror dog ikke de tør at spørge. Måske er det fordi jeg pt. kører Lisbeth Salander stilen rimelig ofte?

    Lækre leggings btw - og sko!

    SvarSlet
  2. ha ha :-) tror du at de er bange for at spørge dig mht. til Lisbeth Salander stilen?

    Pædagogerne er ikke bange for at spørge mig, men jeg er også kendt for at være snakkehovedet og spasmageren dernede. Ved ikke om jeg skal tolke det positivt, men what the hick...thats the way I am.
    Tror nu nok de kan lide en lidt farverig mor :-)

    /Chau

    SvarSlet