mandag den 12. oktober 2009

Comfortable



Dagens outfit: Jeg har min nye grå sweatbluse med pailletskuldre fra Topshop, som jeg købte til Magasin VIP shoppeaften. Den er rigtig dejlig behagelig at have på og jeg elsker de markeret skuldre med pailletter på. De er ikke alt for voldsomme spidse og store, så det passer fint til mig. Bukserne er fra hm og i faux læder og de er perfekte til årstiden, hvor vi ikke har det for koldt eller for varmt. Jeg havde dem på i sommers og der var de altså for varme at have på. Cowboyjakken er fra Lee og er købt second hand. Sælskindsvesten er fra pelsbutikken, som ligger overfor Louis Vuitton i KBH, kan ikke huske hvad den hedder. Den har jeg haft i 8 år og den er en sikker vinder her i overgangssæsonen, jeg bruger den ofte som her udover en jakke eller ud over en striktrøje. Den er dejlig varm at have på fordi den er vindtæt også elsker jeg at den har lommer og den store hætte bagtil.
Støvler er fra Notabene. Jeg har ikke så mange smykker på, fordi jeg synes at der allerede er pynt ved pailletterne på skulderne. Generelt et enkelt og super behageligt outfit på en dejlig solskinsdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar