mandag den 26. oktober 2009

Sheer on af grey and rainy day



Jeg har dette på i dag. Ikke det smarteste fodtøj på en grå og regnfuld dag.
Jeg har silkeskjorte på fra genbrug, som jeg er ret glad for. Jeg har set at weekday har sådanne en tilsvarende til 399,- , så er min endda i silke ret godt køb til blot 25,- . Min paillet bikerjakke er fra topshop og den kan jeg bruge til alt. Perlehalskæden er fra hm og den har jeg haft i snart 5 år og den har jeg brugt rigtigt meget tidligere. Det er farverne som gør den så fantastisk, fordi den er nem at bruge og pifter let et kedelig outfit op. Støvletterne er fra Zara i ruskind og de er nye, og så typisk mig at bruge dem i et vejr som i dag :-) anyway de er rigtige dejlig at have på. Den grå army jakke er fra genbrugen og den er let vatteret så jeg kan holde varmen udenfor. Mickey tasken i bronze metallic er fra Hamborg og købt sidste år på en storbyferie alene med manden. Den er jeg rigtig glad for at bruge, fordi den har en god rummelig størrelse med lomme fortil, også er den ikke for dyb, så jeg kan finde alle mine ting i tasken :-)

De øverste billeder er taget udenfor i gården og dem nedenfor i stuen, hvor der er kunstig lys. Man kan virkelig se forskellen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar