torsdag den 29. oktober 2009

This keeps me warm






Jeg har haft min nye vintage pels på i dag og den er godt nok dejlig varm at have på. Jeg fik at vide at den er tilhørt en fin lille dame som er veninde til en af damerne nede fra genbrugen. En fin lille dame som desværre er blevet for stor til den, så derfor fik veninden den med ned til genbrugen. Så den kunne støtte en god sag. Ja, det er dejligt at vide at mine penge går til et godt formål når jeg handler i genbrugen. Og heldigt for mig at hun ikke længere kan passe den :-)

Jeg har også haft den på til lysfesten i børnehaven og den var perfekt til at holde mig varm også en sen efterårsaften. Jeg havde dog i stedet for støvlerne taget mine termosokker og hunter gummistøvler på da vi skulle gå en tur om mosen.

5 kommentarer:

  1. Ih, du er vist Queen of vintage. Du er godt nok god til at finde gode genbrugskøb.
    Det ville jeg vist aldrig finde i mine lokale genbrugsforretninger. :o(

    SvarSlet
  2. Queens of Vintage :-D Det samme siger min veninder, så pudsigt du også siger det. Det tager jeg som en kompliment.

    Jeg synes altid jeg kan finde noget i alle genbrugsforretninger. Jeg tror bare at det er øjet som ser. Pigerne i min fotogruppe som jeg er stylist for, mener det er en gave jeg har fået. En af dem i gruppen er uddannet stylist og hun siger at hun ikke engang kan se det, selvom hun har papir på det. Så hun mener helt bestemt det er en gave. Det er ikke noget jeg har tænkt over, men det var da sødt sagt.

    /Chau

    SvarSlet
  3. ^ja, det var ment som en kompliment. :o) Har ikke fundet noget særligt i mine genbrugser - ikke tøjmæssigt i hvert fald. Kun småting som tørklæder f.eks.

    SvarSlet
  4. Usj, den er godt nok lækker den pels Chau..
    Jeg giver Beam og din fotogruppe ret: du er en haj til vintage-shopping!! - gid det var mig..

    SvarSlet
  5. Tak Signe :-)
    Jeg elsker at købe vintage for det er billigt også er det anderledes end det man ser i butikkerne.

    /Chau

    SvarSlet