fredag den 23. oktober 2009

Blog Award


Jeg har fået en Blog Award af søde Brigitte fra Howaboutnoo og jeg er bare så glad for at jeg fik den af hende, fordi hun er en af mine yndlingsblogge og jeg ved hun er en af mine trofaste læsere, altid flink til at knytte en kommentar til mine indlæg. Jeg kunne selvfølgelig ikke lade være med at smile da hun skrev følgende om mig: "Jeg er vildt imponeret over hvor meget tøj Chaus klædeskab må rumme, og så er hun nok den flittigste flasher i blogland, hurra for det! "

Indrømmet og åbenbart røbet her på bloggen, jeg har rigtigt meget tøj :-) Det er dejligt at der er nogen som sætter pris på at jeg er en flittigmus på bloggen.

Reglerne for blog-legen er følgende:

-Indsæt en sang, som gør dig glad.
-Send videre til så mange du har lyst til.
-Skriv et par linier om disse bloggere, og hvorfor de gør dig glad.

Jeg elsker at høre musik og der er rigtige mange genrer som jeg lytter til. Det afhænger meget af humør, tidspunkt og hvor. Når jeg sidder i bilen på vej hjem fra arbejdet hører jeg ofte P4 som spiller klassisk. Det er en god måde for mig at slappe af på og komle af på vejen hjem, men ellers er det meget forskelligt jeg lytter til.

Det var rigtigt svært kun at vælge en sang, som gør mig glad. For der er mange sange som jeg synes er fantastiske.

Den første sang er fra amerikanske Creed, My Sacrifice. Når jeg hører denne sang mindes jeg den første tid med min kæreste, nu mand. Vi hørte rigtigt meget albummet hvor denne sang stammer fra. Så det vækker minder om en dejlig tid med forelskelse, holde hånd, kigge hinanden dybt i øjnene og bare leve af kærlighed og kildevand :-)




Sang nr. 2 er Depeche Mode, Enjoy the silence. Jeg er stor fan af Depeche Mode og har været det siden jeg var teenager. Når jeg lytter til dem den dag i dag, vækker det stadig de samme følelser. Jeg var til en koncert med dem i Parken med min bedste veninde og det var fantastisk. Vi blev helt ekstatiske og høje af musikken.




Den 3. sang er sunget af den største crooner nogensinde Frank Sinatra. "Sangen Fly me to the moon" er en smuk sang og den har en mand sunget til mig engang. Det var ikke min mand, men derfor kan en pige jo godt have smukke minder. Også siger jeg ikke mere :-)




Til sidst vil jeg give blog award til følgende bloggere:

Deppe - Hun er også en flittig blogger på The little girl grow up, samtidig med at hun er vildt dedikeret mht. sin uddannelse. Man kan virkelig læse at hun brænder for det. Hun skriver meget personlige blog indlæg og det er virkelig thumps up at hun vil dele det med os andre.

Lisbeth - som har bloggen It´s Fashion, Baby! Hun har en flot blog med lidt af hvert af alt, både om mode, børneområdet og bolig . Jeg synes hun har en dejlig skrivestil og jeg kan næsten høre hendes stemme :-) til trods for jeg aldrig har hørt den. Også har hun en flot stil.

Susie - som skriver på Stylemeupplease. Hun var en af de første modebloggere jeg begyndte at læse fast og en af pigerne, som jeg blev inspireret af til at lave min egen blog. Når jeg læser hendes blog kan jeg se at vi ofte ønsker de samme ting og køber de samme ting.

6 kommentarer:

  1. Til lykke igen! Godt du fandt ud af det med youtube.
    Og jeg er enig i dine valg af blogs - og Depeche M. er også et af mine absolut favoritbands. :o)
    God fredag!

    SvarSlet
  2. Tak for det A-M. Uden dig ville det slet ikke gå :-)

    Dejligt at du er enig i valg af blog.

    DM laver bare det fedeste musik :-)

    /Chau

    SvarSlet
  3. Frank Sinatra er "the best".. elsker hans musik. :)

    SvarSlet
  4. Ja, han laver lækkert lyttemusik :-)
    Fik også hans best of album i fødselsdagsgave.

    /Chau

    SvarSlet
  5. Ih, hvor var det en dejlig overraskelse at finde dette indlæg:))) Mange tak, du gjorde lige min dag lidt gladere:)

    Knus Susie

    SvarSlet
  6. Hej Susie,

    Er glad for at jeg kunne gøre en forskel på din dag :-)
    Det er jo fuld fortjent.

    Knus, Chau

    SvarSlet