mandag den 12. oktober 2009

Sort læder på en fredag


Jeg er jo bagud med min blogging fordi vores net hjemme stadig ikke virker og når den gør så er den ret ustabil. Mega træls!

Jeg havde en aftale i byen fredag med et par veninder, hvor der var kulturnatten. Jeg fik dog ikke set så meget, for vi blev nærmest hængende det samme sted. Vejret i fredags var fanstastisk og jeg vil sige at det var det bedste kulturnatsvejr jeg har oplevet indtil nu.

Jeg havde dette på: læderleggings fra Vila. De har været superstramme, men har heldigvis givet sig. Det gør læder, så hvis du tænker at købe et par læderleggings så husk at købe dem så de føles rigtige stramme for de giver sig. Undertrøje med blonde fra netto, stilletter fra Zara. Blazerjakken i læder er en julegave fra manden for 2 år siden og er fra Nué. Jeg elsker den jakke, så meget at jeg måtte købe den i lysgrå i samme model på et udsalg året efter. Den er helt klart en af mine læderfavoritter, og har reddet mig mange morgener når jeg stod foran garderoben og har været fantasiløs mht påklædning. Den er perfekt til jeans, nederdele og jeg bruger den også ret meget i jobmæssigt sammenhænge. Den er stadig til at finde i Nué kollektion. Den er enkel og ser samtidigt eksklusivt ud. En klassiker.

div. guldkæder, 2.hand og fra hm.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar