lørdag den 24. oktober 2009

Et smugkig fra dagens shooting



Et lille smugkig fra dagens shooting. Vi fik taget rigtige mange billeder af mange forskellige outfits. Ovenstående er kun 4 outfits ud af mange fra dagens skydning. Beklager den ret så dårlige billedkvalitet. Jeg håber snart jeg kan vise jer dem som Anne (fotograf) har taget snart. Den opmærksomme læser kan nok genkende tøjet :-)
Alt tøj, sko, accessories der er på disse billeder er nemlig mine. Håret og make-up er blevet lige som jeg gerne ville have det. Marlene (MUA) er bare super dygtig til sit kram.

2 kommentarer:

  1. Nej hvor skægt jeg har skudt rigtig meget sammen med anne, og elise og marlene (som jeg faktisk blev uddannet med) Nu må jeg jo lige spørge om du også er med i netværket på facebook? For hvis ikke mangler vi bestemt flere kreavtive hoveder:)

    Vi må da lave noget sammen en dag, anne er sådan en dygtig fotograf.
    Smid mig evt en mail

    Karindannesboe@yahoo.dk

    /karin
    fashionistaen.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej Karin,

    Jep, jeg er også med i fotogruppen på FB. Hvor er verden lille :-)

    Jeg skriver lige en mail til dig.

    /Chau

    SvarSlet