onsdag den 21. oktober 2009

Det er i dag et vejr et solskinsvejr




Navnet på indlægget er titlen på en af mine yndlings børnesange, som er en forårssang, men jeg synes vejret i dag har været så smukt at jeg tænkte på sangen.


I dag eftermiddag tog min søn og jeg en cykeltur i det gode vejr. Han trængte til en klipning så vi benyttede lejligheden til at cykle hen til frisøren i det gode vejr. Det har været en fantastisk flot solskinsvejr, men man skal ikke tage fejl for det er stadig koldt.

Jeg frøs dog ikke fordi jeg brugte min "nye" rulamsfrakke, som jeg fandt i genbrugen i dag :-)endnu et scoop. Det er svært at finde fine rulamsfrakker som passer i størrelse, så det er jo perfekt og ret heldigt.
Min søn har et af de to par bukser på, som kom med posten i dag fra hm. De er rigtige gode, fordi de har elastik i taljen også er de let foret. Sommerens sko scoop til ham har helt klart været de hvide Converse Allstar kondisko, som han har på. Han er simpelthen så glad for dem, at han ikke vil gå med andet. Jeg har sagt til ham at det ikke varer længe før han skal have varmere fodtøj på. Den sidste uges tid har han enten haft uldsokker eller termosokker på, når han har dem på.

Det har været en dejlig dag. Så blogger jeg ikke mere for i dag.

Sov godt!

4 kommentarer:

  1. Sikke en sød lille fyr :-) Lyder til I havde en rigtig hyggelig dag, og rulamsjakken er da noget af et scoop!

    SvarSlet
  2. Tusind tak :-) han er det dyrebareste jeg har.

    Så blev han klippet og klar til at blive fotograferet i morgen i børnehaven og lørdag til portrætbillede :-)

    Jeg synes også det var lidt af et scoop da jeg så den :-)

    /Chau

    SvarSlet
  3. Jeg har lige givet dig en blog award :-)

    SvarSlet