lørdag den 17. oktober 2009

Silver details


Jeg har dette på i dag. Om formiddagen fik jeg har shoppet lidt i hm.com til mig selv og lillemanden, så jeg fik brugt rabatkoden på de 10%. Jeg skal nok vise hvad der blev købt. Også har vi været forbi Sticks and sushi i Lyngby og prøve deres nye menu. Bagefter var vi i Lyngby storcenter fordi vi havde lovet vores søn at han skulle i Rasmus Klump land, så tiden gik med at være der indtil de lukkede. Vi var der en halv time. Så tog vi forbi Magasin, fordi jeg snart skal have en ny læbestift. Min yndlingslæbestift er ved at være brugt op og Magasin har jo udsalg på kosmetik pt. Nåede dog ikke at finde en ny, til gengæld fik jeg prøvet en neglelak fra Chanel. Det var farven Rouge Noir jeg ville prøve og det er også den jeg har på.

Jeg har dette på: grå sweat med pailletter på skuldre fra Topshop, blå jeans fra Topshop model Baxter, sølv vintage bælte, støvler fra Notabene, læder bikerjakke fra Zara og gråt tørklæde fra Rabens Saloner.

Nu har jeg virkelig travlt, fordi jeg skal ind til byen med en masse veninder til restaurant og senere ud og danse. Og jeg er overhovedet ikke klar. Jeg ved ikke engang hvad jeg skal have på...selvom garderoben bugner med tøj. Det skal være smart, til at danse i, og ikke noget som er for delikat, noget som festligt og noget som ikke er for sommerligt...hjæælp!!
God aften til alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar