lørdag den 3. oktober 2009

black & studs


jak&jill

Nu kan man vist godt sige at efteråret er over os. brrr... det er godt nok også blevet koldt og blæsende fra den ene dag til den anden. Det har også betydet at min plan om at bruge mine læderjakker med en stor vamset strikkrave eller pelsvest udover som en overgangsjakke pt. er langt på hylden, det har været altså været for koldt, blæsende og ustadigt vejr til det. Det har også betyder at mine valg af farver på tøjet er gået over til de mere varme, mørke og hertil også sort, som var været de mest dominerende. Jeg synes ovenstående billede af damen i sort og med markeret skuldre er ikke mindre end perfekt efterårsoutfit. Det er elegant og med kant. Det kan jeg godt lide. Hendes hår enkelt og ikke nogen dikkedarer, hårfarven ligner umiskendelig min egen :-)

4 kommentarer:

  1. Jeg kan se, at du købte Emma Cook for Topshop støvlerne, og ville lige høre dig, hvordan de er i størrelsen og kvaliteten og hvordan de er at gå i? Håber det er ok, jeg skriver her... :-)

    SvarSlet
  2. Jeg synes at de virker lidt til den mindre side, men det er virkelig også minimalt. Kvaliteten er super fin, der er ikke noget der. De er rimelig høje i det, men bliver kompenseres ved at de er i wedge.

    Hvad bruger du i størrelse og hvilken en model vil du gerne have?

    helt i orden at skrive her :-) håber du blev lidt klogere.

    SvarSlet
  3. Tusind tak for info! Jeg er normalt en str. 38, og kan slet ikke bestemme mig for hvilken model, jeg helst vil have. De er alle sammen ret skønne på hver deres måde. Er du glad for dine? Vil du egentlig anbefale at gå en størrelse op? :-)

    SvarSlet
  4. Det kommer an på om du er en lille eller stor 38 for hvis du er en stor vil jeg anbefale en gå en størrelse op, så der kan være plads til en strømpe til efteråret og vinteren :-)

    SvarSlet