torsdag den 15. oktober 2009

Out dining with Christian x 2




Et glemt outfit på en af de dage hvor lillemanden blev passet af mine forældre, så mor og far kunne have en voksen bytur med restaurantbesøg og efterfølgende bar. Man kan sige jeg var ude og spise med to ved navn Christian, fordi min mand hedder Christian og skoene er fra Christian Louboutin :-)

Jeg har en sort slå-om kjole med silke bindebånd fra Paul Smith Black Label. Den er købt hos Bindesbøl og jeg faldt for dens enkle snit, men også pga. hals og skulderpartiet, for der er kantet med silkebånd rundt om og krydser ved skuldrene. Det er svært at se på billedet, men jeg har et close-up billede som jeg kan vise. Der hører en sort silke chemise kjole til kjolen og som jeg har på indenunder. Det er en af mine LBD, som altid virker.

Guld dråbe øreringe med sten af citrin fra Julie Sandlau. Jeg valgte uret fra Pilgrim, fordi det er maskulin i kontrast med det andet.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar