fredag den 23. oktober 2009

My new vintage jumpsuit



Jeg har købt denne buksedragt i genbrugen for et par dage siden. Jeg var slet ikke i tvivl da jeg så den hænge på bøjlen - det var en keeper - og skulle prøves med det samme. Det er sådanne en 80´er en, med små skulderpuder, lægge ved skulderne og ved buksebenene :-) der hører et bælte til som sættes sammen med velcro. Jeg synes især skulderne er det flotteste med læggene så der kommer en draperet effekt både fortil og når man ser dragten fra siden. Draperinger er noget vi har set lidt til her i sommeren, men der kommer meget mere af det i den nye sæson. Så den var lidt af et scoop, også har den lommer :-) Jeg har taget mit nye kernelæderbælte som jeg købte for et par dage siden i taljen og stiletterne med nitter fra Zara.

Jeg er ked af det lidt dårlige billed kvalitet. Men mit kamera er åbenbart ikke så glad når der ikke er rigtig sollys.

4 kommentarer:

  1. sikke fin den buksedragt er :)
    kunne ikke lige finde det indlæg, hvor du spurgte om du måtte låne mit billede, så jeg skriver lige her.
    du kan tro du må låne det, så længe jeg bliver krediteret må du låne hvilket som helst billede :)

    god weekend.
    /trine

    SvarSlet
  2. Hej Trine,

    Tak for det. Jeg besluttede alligevel selv at lave min egen collage :-)
    Men du er nævnt i mit indlæg om brocherne.

    Også god weekend til dig.

    /Chau

    SvarSlet
  3. Hvor er den bare super flot! Du har altså en voldsom god genbrug ved hånden! (; ..en lille smule misundelig - hvis du vil sælge på et tidspunkt - så husk på mig (;

    SvarSlet
  4. Tak Katrine!
    Jeg skal nok huske på dig hvis jeg beslutter at sælge den engang ;-)

    /Chau

    SvarSlet