onsdag den 28. oktober 2009

The blonde blouse

foto: handitover




blonde bluse second hand, diy cowboyshorts, jakke fra DolceetGabbana, strømpebukser falke, cowboystøvler sendra fra Notabene

Jeg havde helt glemt denne smukke hvide blonde bluse som jeg fik købt i genbrugen sidste uge, indtil jeg så Wendy fra bloggen Handitover idag. Wendy er en af de første modeblogger jeg begyndte at læse for hun er virkelig inspirerende. På mange måder minder hendes stil om min. Hun køber også en del vintage ting og blander det med lidt dyrere og nyt tøj. Så fik jeg helt lyst til at have blusen på i dag. Den er virkelig et kup, tænk at jeg kunne glemme den, jeg har vist lidt for meget tøj :-) Den er foret med en satin top indenvendig, som jeg overvejer at ri den af, også har den satin bånd i kanterne og ved ærmerne små perlemors dekorative knapper. Så jeg havde dette på om formiddagen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar