torsdag den 22. oktober 2009

Min "coming to America" rulamsfrakke


Jeg fandt denne fine og varme rulamsfrakke fra genbrugen i går. Den passer mig perfekt i størrelse og det er første gang jeg har set sådanne en fin en i min størrelse. Også i en genbrug.

Jeg kommer til at tænke på filmen "coming to America" med Eddie Murphy hvor han spiller en rolle som afrikansk prins Akeem, som skal finde sin kommende prinsesse i Queens i USA. Han finder selvfølgelig pigen Lisa Mcdowell som spilles af Shari Headley, som han skal gå så meget gruelig igennem for at få. I en scene i filmen har hun en lækker rulamsfrakke på, og det er den frakke jeg kom til at tænke på da jeg så denne her. Allerede dengang synes jeg hendes frakke var flot også selvom hun gik med den i regnvejret i filmen.

Den er dejlig varm at have på uden at man får følelsen af at omkomme af varme. Det er det fine ved ægte materiale at man kan ånde i det. Jeg havde min cykel med i København i dag og den fungerede fint også på cykel. Den varmede dejligt på lårene :-) Det er også et plus at den har hætte og lommer. Jeg elsker lommer :-)

Så nu kan vinteren bare komme an - jeg er klar!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar