fredag den 16. oktober 2009

Monki




Jeg var lige et smut forbi Ballerup centeret for at gøre et par indkøb til aftensmaden og der så jeg at Monki kommer til Ballerup. Monki har gode basis ting med et tvist og prismæssigt på et niveau hvor de fleste kan være med. Den kommer til at ligge i Nytorv i centeret, hvor der har været ombygning og kommet en del flere butikker indenfor mode, sport og accessories. Den lille hm butik, som lå længere i centeret er lukket til fordel for et større og flottere indretning på 2 etager beliggende på Nytorv i centeret i stedet for. Personligt glæder jeg mig meget til at Monki kommer til byen og de ekspanderer desuden til Hillerød og Århus med nye butikker. Klik på billedet for at komme til Monki hjemmeside hvor du kan læse om Monkis kollektion og om de nye butikker.

2 kommentarer:

  1. Min lørdag morgen startede sgu ret godt - først sen vækning med knus og kram af datteren og nu DETTE. Tak!

    Nu behøver jeg ikke styrte hovedkuls afsted til city bare for at shoppe lidt (det skal sgu nok blive en dyr barsel!)

    Mvh
    Mette

    SvarSlet
  2. Hej Mette,

    Det lød som en dejlig morgen for dig, ikke dårligt :-)

    Det bliver godt, men nok også dyrt med Monki i nærheden som du siger.

    Tillykke med maven!

    /Chau

    SvarSlet