torsdag den 29. oktober 2009

These boots are so nice... but




Det er jo i dag at Kate Moss collection for Topshop bliver lanceret så jeg har da lige været inde og ose lidt online. Men jeg fandt ikke noget som jeg synes var et must-have for mig. Og det tror jeg vist ikke at jeg er ene om.

Så jeg kom ret hurtigt væk fra kollektionen og kiggede på sko og støvler. Ja, jeg ender altid med fodtøj og lider vist af sko fetishisme. Anyway så fandt jeg disse laber støvletter med fantastiske spænder. De er rigtige flotte og hvis jeg havde mange penge så var det haps med det samme, men det har jeg desværre ikke. Så jeg bliver nødt til at tænke hvad jeg egentlig helst vil have. Og det som står højt på listen pt. er altså en pelsvest og et par halvhøje støvler. Så hvis de her var bare lidt højere så havde de levet op til kravet.

De er virkelig flotte, men de lever ikke helt op til min nuværende støvlekrav :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar