fredag den 23. oktober 2009

Second hand shopping again...



Jeg er jo bagud med at vise hvad jeg ellers har købt.
Så her kommer de, alle 4 ovenstående items er købt i en genbrugsbutik.

Den første er en chiffon top med flæser fortil og bagtil. Den har elastik i taljen. Den er fra hm og stadig med prismærke (179,-) så den er helt ny. Jeg kan godt lide flæserne på den og tænker den vil være fin til et par slide jeans.

Det sorte tre-kantet tørklæde er lavet af chiffon og har guldmønter. Det er lidt sigøjner agtigt og østenpræget i udtryk. Det falder tungt og jeg synes bare at fornemme at jeg kan bruge det til en masse forskellige styling til at skabe et personligt præg. Ja, så er jeg jo også en sucker for tørklæder, hvilket minder mig om jeg vist har sagt jeg skal lave et indlæg med dem alle sammen engang :-)

Den lyse grønne top med quiltet besætning og snører kunne sagtens gå for at være en MuntheplusSimonsen top i de gode gamle dage, men det er det dog ikke. Den er fra Minus. Den er super sød i farvekombinationen også tænker jeg at den lyse mintfarve vil være perfekt til brune arme til sommer ....ahemm... ja, så fik jeg shoppet lidt forud, men til prisen 20,- kunne jeg altså ikke lade være. Den kan da også bruges under en lille jakke i denne sæson, synes jeg.

Den sidste ting jeg fik købt second hand, er den røde stribet t-shirt, som jeg vil betegne en basisting. Den er altid god at have til et par jeans eller en nederdel.

Så haps haps haps i genbrugen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar