fredag den 9. oktober 2009

My new Velvet Dress


Den snedige læser har nok spottet kjolen, som jeg viste i tidligere indlæg :-) Den kom også med hjem fra hm igår og er fra Divided. Jeg havde ellers nærmest forsvoret mig selv aldrig at gå i nervøs velour, men man skal aldrig sige aldrig :-)For da jeg så denne her hænge helt alene i lige netop min størrelse og dejlig blød at røre ved, så kom den med i prøverummet og der blev jeg altså solgt. Velouren er tynd og føles som devoré. Jeg elsker detaljen ved ryggen med elastikken, igen det med at blande materialer og elastikken giver den ellers enkle kjole kant.
Hvad synes du om den og hvad synes du om nervøs velour?

2 kommentarer:

  1. Wow, hvor ser det godt ud! Jeg har også kigget på kjolen og er meget mere hooked nu, hvor jeg har set den på dig! Hvordan er den i størrelsen? :-)

    SvarSlet
  2. Den er super lækker et have på så jeg synes det er et godt køb. Den er også en billig alternativ hvis man gerne vil have lidt velour i sin garderobe.

    Den er normal i størrelsen synes jeg. Jeg har taget den størrelse jeg plejer at bruge i hm.

    /Chau

    SvarSlet