torsdag den 29. oktober 2009

Jeg har skjorte på



...Det er dog en skjortekjole. Jeg havde dette på om eftermiddagen efter mit ærinde i byen. Jeg stod og bagte i dette outfit dog uden støvlerne :-) Jeg havde også et ærinde i Ballerup centeret fordi jeg skulle ud og købe gave til vores lille nye fætter Erik som snart skal have en navnefest. Vi drager afsted i weekenden, så der vil nok ikke blive blogget i den periode.

Skjortekjole, jeg har på er fra Føtex, som jeg gav kr. 20,- som jeg har købt for mindst 5 måneder siden, har faktisk lidt glemt den i skabet. Ups!..
Tubenederdel fra Gina Tricot indenunder, uldstrømpebukser fra hm, støvler fra Manoles købt på lagersalget til youheshe i deres nye lokaler i sommers, bæltet er fra genbrugen, det grønne tørklæde er i silke og købt sidste år på en tur til Hamborg. Det er købt i en fin butik, som kun sælger slips og tørklæder. Manden fik et par slips derfra. Jeg kan ikke huske hvad butikken hedder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar