mandag den 5. oktober 2009

051009 Green Love



Dagens outfit som består af:
sort t-shirt hm, jeans hm, tykt læderbælte fra closed, lange støvler fra All Saints, grøn vintage blazer. Jeg havde derudover en sort enkel cardigan fra Inwear og mit grå tørklæde fra Rabens Saloner, da jeg var ude.
Den grønne jakke er et scoop. Den er let og slasket i looket, og rigtigt behagelig at have på. Den har market og afrundede skulderpuder som giver jakken kant og facon. Jeg elsker den grønne farve og stoffet finish som minder om silke, men ligner ruskind fra afstand.


I dag har jeg arbejdet om formiddagen og kunne se at solen har været fremme. Hvor dejligt ovenpå en grå og ruskende weekend. Jeg skyndte at lave det jeg skulle nå for jeg havde lovet sønnike at hente ham tidligere fordi vi skulle en tur i svømmehallen. Han elsker at være i svømmehallen og vi hygger os rigtigt meget. Så pakker jeg et par sandwich, frugt, kiks og vand med til turen. En rigtigt dejlig start på ugen.


Håber også at du fik en god start på ugen.


1 kommentar:

  1. De er så seje - jeg er dødmisundelig hver gang jeg ser dem :-)

    SvarSlet