onsdag den 28. oktober 2009

Uniform



Jeg havde et par ærinder om eftermiddagen der skulle ordnes og der havde jeg dette på. Udover cardigan havde jeg taget min faux fur pels udenpå da jeg skulle afsted. Det var ikke det mest praktiske jeg havde taget på, fordi da jeg steg ud af bilen begyndte det at regne.

Uniform cardigan fra Stella Nova, som jeg fik af min mand i fødselsdagsgave. Den er i uld og har de fineste facetslebne guldknapper.
Blondetoppen i nude er købt second hand og er rigtig fin under trøjer og jakker. Den er med v-hals og er i empiresnit, som gør at den sidder rigtigt godt foroven.
De grå jeans er fra hm som jeg købte til 75,- til sommer udsalget. Jeg havde længe kigget efter et par grå jeans, efter at have set Heidi Klum med et par som denne. Så det var jo nærmest skæbne at finde dem i hm.
Bæltet i "slangeskind" i lys guld er fra Kirsten Schjønning.
Ruskindstøvler fra Bianco har jeg købt i TS. Guldlænkerne har jeg selv sat på, de sad på en taske jeg havde købt second hand. Jeg købte kun tasken med tanker om at kun tage kæderne og bruge dem til støvlerne.
Leopardtasken fandt jeg second hand i mandags.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar