tirsdag den 27. oktober 2009

Socks with heels




Idag har jeg været hos hudlægen og få foretaget en mindre operation. Jeg havde et lille sort modersmærke lige ved næseindgangen. Ikke noget som har generet mig, men jeg synes at det er blevet større med årene. Det startede med at være en lille bitte prik for 8 år siden, men jeg synes det er vokset sig større. Jeg fik lokal bedøvelse og det gjorde rigtigt ondt, men det var nødvendigt, fordi lægen skulle skære det væk. Nu er jeg bare glad for at det er overstået.

I dag har jeg været hjemme. Jeg var bare så træt efter at have været hos lægen, ved ikke om det er hele episoden eller om jeg bare ikke har vænnet mig til at vi er gået over til vintertid. Så jeg tog mig lige en "morfar" (en lur) på sengen i en times tid.

Jeg havde dette på idag:
grå t-shirt hm, divided exclusive jakke, divided exclusive ruskindsnederdel, overknee strømper hm, støvletter fra Zara. De er rigtige behagelig at have på og som man kan se på billedet fik jeg nærmest lavet mine egne højhælede overknee støvler ved at sætte støvlerne sammen med overknee strømperne.

2 kommentarer:

  1. Super fedt outfit!

    Og godt du fik fjernet det modersmærke.

    /Maria

    SvarSlet
  2. Tak Maria.

    Ja, nu ville jeg bare have det fjernet. Lægen sagde at modersmærker har det med at vokse uden at det er farligt. Men jeg vil ikke risikere at det blev større med tiden og hvis jeg så ville have det fjernet til den tid, vil arret også være en del større.

    Nu er det gjort og jeg er glad for at det er overstået :-)

    /Chau

    SvarSlet