mandag den 19. oktober 2009

Sex Stilettos - Rock & Roll



Jeg har dette på i dag.
T-shirten med printet Sex Stilettos - Rock & Roll har jeg fundet i genbrugen til en 5,- i en div. rodekasse.
Slangeskindsleggings er fra hm, ruskindstøvler fra Zara, blazerjakken er fra Vivienne Westwood. Blazerjakken er et af mine bedste scoop jeg har gjort mig. Den er fantastisk i snit og kvalitet. Den er lun for den indeholder uld og kashmir, så jeg har faktisk kun haft den på som det eneste overtøj sammen med mit grå tørklæde fra Rabens Saloner. Men samtidig har den været dejlig at have på indendørs, netop fordi man kan ånde i uld og kashmir. Den har de skønneste guldknapper med Vivienne Westwood logo og lyserødt foer indeni.

Ur Omega Constellation og div. armbånd. Neglelak Rouge Noir Chanel.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar