onsdag den 14. oktober 2009

Sylespidser og Satin fornemmelser


Jeg har en sort blonde t-shirt fra Cheap Monday og grå boyfriend blazer fra Topshop udover. Dødningehoved tørklædet er fra hm, købt for 4 år siden, som jeg har brugt meget også i arbejds sammenhænge. Jeg har brugt det sammen med min sorte habitjakke, sorte bukser og sorte stiletter, så tørkklædet været et sjovt og anderledes indslag i alt det andet business like. Jeg gav også et magen til min kommende svigerinde og hun er stadig glad for det. De sorte bukser er i fed satin fra Malene Birger, som jeg fik af min svigermor i sommers. Jeg har gået og luret lidt på dem men jeg synes de var for dyre til hvad jeg ville kaste efter et par satin bukser/leggings. De kostede vist 1499,- så blev super glad da jeg fik svigermors, fordi hun synes hun var for gammel til at gå med dem, hvilket jeg ikke synes.
De sorte skind støvler er fra Bruno & Joel, en ældre sag som jeg har haft i snart 7 år, men de er stadig pragtfulde at gå i. Efter hvert sæson pudser min mand alle mine støvler og sine egne og ligger dem i skoæsker, så de er klar til næste sæson. Hælen på de her støvler er lidt anderledes lavet fordi de ser brede ud i siden, men set bagfra er de bare en stilet. De er sylespidse og mange af mine mandlige kolleger har ofte sagt at de ikke havde lyst til at møde mig en sen aften når jeg havde dem på :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar