fredag den 9. oktober 2009

Stjerner, pelshue, vest, tweed og Emma Cook

Jeg havde dette på i onsdags, med et lille break om eftermiddagen hvor jeg havde et vigtigt møde, så blev det til et af mine kontor outfit :-)
Jeg havde tynd skjortebluse med stjerner Soaked in Luxury, habitvest fra Gant Woman, tweedjakke med 3/4 ærmer fra Designers Remix, sorte skinny jeans fra Topshop, Emma Cook boots fra Topshop, chunky halskæde fra hm, ur fra Omega Constellation og Pelshue fra Baum und Pferdgarten.


Jeg elsker at blande forskellige print og materialer sammen, fordi jeg synes det skaber et mere spændende og spræls look. Så jeg valgte at mikse noget tynd delikat materiale (skjorten) med noget mere groft som tweed (jakken) og ved at sætte vesten til fik det lidt mere maskulin udtryk sammen med jakken. Både skjorte og jakken har 3/4 ærmer, så de bibeholder stadig det feminine. For at gøre det mindre fint og klassisk tog jeg mine Emma Cook støvler på, som har chunky wedge med dyreprint og frynser. For at samle udtrykket med de chunky heels havde jeg valgt et sølvfarvet chunky halssmykke til og mit sølvfarvet ur for at samle det. Igen for at blande materiale, da smkket er lavet i metallisk.
For at give looket lidt edge tog jeg pelshuen på, hvilket passede perfekt på dagen fordi der på dagen blæste en frisk vind. Jeg valgte at have håret hængende løst for at det bare skulle se lidt skødesløs ud.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar