onsdag den 14. oktober 2009

Brrrr...det er koldt selvom solen skinner



Jeg har dette outfit på idag som består af:
COS bluse, tubenederdel fra att., grå uldstrømpebukser, grå jakke fra genbrugen, støvler fra Emma Cook for Topshop, skull ring fra Glitter og ur fra Omega Constellation
Det var rigtigt kold i morges så jeg skiftede fra almindelig sorte strømpebukser til grå uldstrømpebukser. Det passede egentlig også meget godt til tøjet, fordi jeg synes de sorte strømpebukser gjorde det hele meget mørkt og de grå strømpebukser passede umiddelbart bedre til den grå blazer. Der må have været frost om natten for om morgene var der rimfrost på hustagene og bilerne. I min bil stod termometeren på 3 grader udenfor. Men hen på formiddagen kom solen og sikke et dejligt vejr vi fik. Jeg elsker når solen skinner og man kommer bare i meget bedre humør. Men man skal ikke tage fejl for selvom solen skinner så er der altså koldt udenfor.

På vejen hjem kunne jeg ikke lade være med at smutte forbi genbrugen når jeg alligevel skulle hente dagligvarer. Så her fandt jeg et par sorte tynde læderskind handsker, som vil være perfekt til at have i bilen, når rattet føles iskold om morgenen.

Vi får min svoger på besøg i dag, så jeg skal have paneret 6 stk. torskeloins i rasp og krydderier. Vi skal have marineret kammuslinger, som skal steges på på pande og hertil skal v have ovnbagte rodfrugter (købt to bakker i Netto) som består af rødbeder, pastinak, persillerod, gulerødder. Jeg har købt en knoldselleri og kartofler ved siden af, som også skal bages sammen med de øvrige rodfrugter. Ved siden af har jeg tænkt at smørstege forskellige svampe som portobello og kantareller. Det er jo svampesæson og vi elsker at spise svampe min mand og jeg. Vi skal også have brase kartofler til, da jeg har kartofler tilbage fra igår dem kan min søn spise sig mæt i alene. Til dessert har jeg bare tænkt på noget nemt, så det bliver æbleskiver med marmalade, flormelis og kaffe/te og druer til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar