fredag den 2. oktober 2009

Shopping VIP aften hos Magasin


I går aftes var jeg sammen med en veninde til Magasins VIP aften hvor man kunne shoppe i Topshop, Samsøe og Samsøe og alle de øvrige mærker på 4. etage til minus 20%. Der var fri smoothie og sandwich bar og musik fra dj. Det var også lodtrækning til lækre præmier, som vi desværre ikke blev udtrukket til. Der var rigtige mange piger og enkelte damer, hvis man kan sige det om piger over de 50. Men det var nu meget hyggeligt. Min veninde og jeg fik ihvertfald tid til at ose rundt og blot kigge. Hvilket var planen, men det endte selvfølgelig med at vi hver især kom hjem med noget. Jeg hapsede ovenstående jerseybluse med markeret ærmer med pailletter på, som jeg vil bruge til skinny jeans og flade sko. Min veninde hapsede den også. Hun fik desuden en Kate Moss habitjakke og en gråstribet tunika. Lækre items.
Vi fik hver især en lille goodie pose med costumeblad og tshirt og jeg kan faktisk ikke huske om der var andet i :-)

Var du med derinde igår aftes? og fik du købt noget lækkert?

Jeg har meget travlt på det sidste og når ikke at få blogget så meget som jeg gerne ville. Så det er rigtigt ærgerligt. Vores hjemmenet fungerer heller ikke optimalt, så alting går ret langsomt på den front og det har jeg ikke tålmodighed til. Så bær over med mig.

Jeg håber alle får en dejlig weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar