onsdag den 21. oktober 2009

211009 Dagens


Dagens outfit består af.

Langærmet tshirt fra hm, grå blazer fra genbrug, diy short fra hm rocky, sort læderbælte fra genbrug, flower DM tredair. Ps. de hvide firkanter på mit ansigt er ikke 3D briller :-) Det er træls at billedkvaliteten bliver så meget ringere når man redigere på billedet, men jeg håber det går.


Jeg var forbi en genbrug i dag og her fandt jeg en fin lille sort hue/hat i persianer. Så fandt jeg desuden et bredt kernelæderbælte med et stort spænde udformet som en dame og 3 t-shirts. Det viser jeg snart.

Så fandt jeg desuden en robot hund i sølv som kan gø og logre med halen :-) den er til min søn. Det bliver vist det eneste husdyr vi får foreløbig. Jeg er allerede i fuld sving med at samle 24 små kalendergaver til hans julekalender, og jeg har allerede fundet en del små ting i genbrugen som kan bruges. Ofte er det i rodekassen med legetøj til 2-5 kr. stykket. Så det er perfekt at supplere op med ting fra Tiger butikken.

3 kommentarer:

  1. oh, de blomstrede støvler havde jeg også i 90´erne...måske står de endda stadig hos mine forældre.

    Måske fortjener de at blive luftet igen ?

    /Mette

    SvarSlet
  2. Hej Mette,

    De skal da helt klart luftes iflg. min mening. Det passer rigtigt godt til trenden og årstiden nu med regn og ustabil vejr.

    Jeg havde også en gang et par sorte DM hos mine forældre og demm kan jeg simpelthen ikke finde, så jeg har sikkert nok solgt dem. Jeg håber du kan finde dine.

    /Chau

    SvarSlet
  3. Jeg havde også mørkeblå, men de er vist væk for de var ret slidte.

    Jeg må en tur til Jylland og håbe de har reddet livet :-)

    /Mette

    SvarSlet