lørdag den 24. oktober 2009

Se hvad der kom med posten i går


velour leggings hm, kraftig strik rullekrave french collection, støvler zara

Så kom ruskindsvesten fra Divided Exclusive fra hm og den er lavet i rigtig lækker ruskind, men den er for stor til mig. Det var ikke nogen overraskende da jeg var i hm forleden og fik prøvet en i den størrelse jeg havde bestilt til min store ærgelse. Jeg prøvede derfor en i et nummer mindre og den sad bedre. Når jeg se på modelfotoet på hm.com så synes jeg den ser mere tight ud på modellen. Så måske skulle jeg gå endnu et nummer ned for at få den mere tight. Nå men denne bliver sendt retur, så spørgsmålet er om jeg skal bestille den et nummer mindre eller to?
Jeg kan ikke rigtig beslutte mig, for jeg ved ikke helt om den er mig i det hele taget, for jeg synes ikke den klæder mig.

Hvad synes I?

2 kommentarer:

  1. Udfra billederne kan jeg godt se at den er for stor, men jeg synes nu at den klæder super godt, især til lige netop dét outfit der!(:

    SvarSlet
  2. Ja, desværre viste den sig at være for stor så ret så øv. Den ryger altså retur. Men glad for du kan lide stylingen :-)

    /Chau

    SvarSlet