tirsdag den 6. oktober 2009

Så ankom dyret



I går fik jeg endelig kjolen fra Christopher Kane for Topshop ind af døren og ikke kun et ark klistermærker som sidst. Den kom selvfølgelig på med det samme. Min søn er helt vild med den og den er rigtig god at lege i og det skal forstås således at når han leger kaptajn på hans skib og skal svømme i vandet så skal han passe på krokodillen som er mig :-D for når han bliver fanget, så bliver han klidret, nappet og kysset.
Kjolen er uden ærmer, så ærmerne der kan ses er en sort t-shirt indenunder, slangeskindsgemasher fra hm, brune ruskindstøvler fra Topshop, sort army jakke second hand og tørklæde fra rabens saloner.




5 kommentarer:

  1. Sååå fin!

    Har lånt et billede af dine COS støvler, håber det er okay, ellers fjerner jeg det med det samme(:

    /I'M NOT AMBROSIA

    SvarSlet
  2. Lyder som en rigtig god leg! Hvornår havde du bestilt kjolen? Synes nemlig at jeg efterhånden har ventet læææænge på en pakke fra Topshop, de sender da med post danmark ikke?

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. @Claudia,
    Helt i orden at du låner mit billede med COS støvlerne, bare du kreditere mig for billedet.

    @Emily,
    jeg bestilte den vist onsdag i sidste uge, så det gik stærkt med levering denne gang. Men det svinger meget fra Topshop, har også oplevet at der gik næsten 14 dage. De sender med det britiske postvæsen mener jeg.

    /Chau

    SvarSlet
  5. ah, i remember. i saw that dress on topshop!
    i posted something new :) check it out !

    -A.

    SvarSlet