torsdag den 15. oktober 2009

Working Girl


Et af månedens arbejds outfit som bestod af et par Diesel bukser, som jeg ikke husker modelnavnet på. De var meget hypet for ca. 3-4 år siden. Jeg husker de var svære at få fat på og det lykkedes mig at finde et par jeg kunne passe i Århus. De er ret baggy i modellen, og jeg måtte ned til den mindste størrelse overhovedet der fandtes i denne model og til trods for det kan jeg stadig have en hel hånd i livet. De skal være baggy øverst og på låret og går smal ned i anklen. Når jeg har dem på i fritiden, så plejer jeg at have dem hængende lavt sammen med en t-shirt og flade sko. Men i arbejdssammenhænge så har jeg dem på almindelig i taljen, så der bliver mindre hængerøv i dem som her.
Jeg kan hive buksebenene op, som i de første billeder eller lade dem være lange.
Toppen med zebrastriber er en fra genbrugen.
Den sorte blazer er med 3/4 ærmer og i blonde. Den er fra hm.
Det sorte brede læderbælte er fra Thelin og en gave fra min svigermor, et bælte som jeg har set de har haft i flere sæsoner. Jeg havde gået og ledt efter et fedt bredt sort læderbælte i lang tid til at bruge til jeans. En dag spottede jeg at en af mine kolleger havde et som opfyldte mine krav, så måtte fluks spørge hende hvor det var fra, så jeg kunne ønske mig det.

Sorte lak stiletter er fra Nine West har vist sig at være et fantastisk køb. Jeg bruger dem tit på jobbet, fordi de er enkle i udtrykket og cool fordi de er i lak. Jeg føler mig feminint og handlekraftigt samtidigt når jeg har dem på. Det er vigtigt når jeg tit er blandt mænd i en mandeverden. Uret er bevidst valgt til dette outfit, fordi det er stort og maskulint. Jeg købte det i sommers fordi jeg ledte efter et ur, som var stort og maskulint og det har vist sig at være et af sommerens bedste køb. Jeg bruger det rigtigt meget. Selve skiven er sort og består af små pailletter, som glimter fint og kan kun ses på tæt afstand. Det er fra Pilgrim. De har lavet et i år som er sølvfarvet med en knaldrød skive.

Outfittet er meget mig, hvor jeg blander materialer som denim, blonde, dyreprint og for at give det lidt kant satte jeg mine sorte lakstiletter til så sættet blev feminint.

edit: kom i tanke om at bukse modellen hedder Cayre.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar