fredag den 9. oktober 2009

Sequin shoulders on knit


Så er en af vinterens varme striktrøjer kommet i hus. Jeg fandt denne bløde og varme strik i hm og den sidste tilbage i den hm jeg var i, som var cityarkaden. Jeg så den også i grå med grå pailletter i hm Amagertorv, men der hang kun en i str. xs tilbage. Den er dejlig blød og vamset for der er brugt angora og uld til den, så den vil være perfekt til de kolde vinterdage. Den har pailletter ved skulderne, så hvis man gerne vil have trenden med markeret skuldre i sin garderobe, men ikke synes om dem med de markante skulderpuder er denne rigtig fin.
Jeg var som sagt til møde i København, så det du ser er det jeg havde på til mødet dog med en hvid skjorte, habitjakke og et gråt silketørklæde med print af en bokser hund i silke fra Sparre. Nederdel er fra BZR og støvler fra COS.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar