onsdag den 28. oktober 2009

Min nye last


er simpelthen at jeg er blevet afhængig af chai te. Jeg har drukket det tidligere, men synes ikke det var noget særligt. Lige pludselig har jeg fået den last at jeg skal have en kop hver dag gerne til frokost og en om aftenen.
Jeg laver den selv og det er ret simpelt. Jeg har købt Pickwicks grøn te blanding, hvor der er 4 forskellige slags breve. Alle breve kan bruges.
Så er det bare kogende vand, lidt rørsukker, lidt kanel og skummetmælk i. Vupti så er der chai te.
Jeg har lige fået en hjemmelavede bolle med hønsesalat og et stykke af banankagen som manden bagte igår aftes. Ahhh...så kan jeg lidt mere :-)

Nå, så er det ud af døren i en fart. Hav en dejlig dag!

4 kommentarer:

  1. Chai te er noget af det bedste! og ogsåe en af mine yndlings teer for tiden. Speciel er jeg vil med Starbucks chai latte med mælk, men det lyder også lækkert med hjemmelavet chai te, det vil jeg også prøve at lave.

    SvarSlet
  2. Chai te er en rigtig hyggete nu hvor der rusker og blæser udenfor :-)
    Jeg har ikke smagt Starbucks chai latte. Jeg synes det er dejligt at lave det selv, fordi det er billigt og også er det jo rigtigt nem at lave.

    /Chau

    SvarSlet
  3. Hejsa, hvis du kan lide det, så prøv at tilføje lidt nelliker og hel kardemomme - MUMS!

    SvarSlet
  4. hmmm... det lyder helt julet :-)
    Det må jeg prøve. Tak for tip!

    /Chau

    SvarSlet