fredag den 9. oktober 2009

Jeg shoppede igår


Jeg havde et møde igen i går i København, det er altså farligt med de møder i indre by. Det ender altid med at jeg liiiige skal kigge, ja så ryger der altså et par ting med hjem. Og i går var ingen undtagelse. Men jeg synes jeg havde en god grund til at ose, da agendaen var et finde vinterovertøj som flyverdragt, vinterjakke og vinterstøvler og huer til lillemanden. Han er også efterhånden vokset ud af hans tøj så det blev der også kigget på. Dem som har børn, eller kender nogen med børn, ved at det er en årlig udskrivning når vinteren nærmere sig. For de vokser sådanne nogen små nogen, så sidste års model kan til nøds bruges i starten af sæsonen. Jeg kan vise hvad der blev købt, men nu er det så overstået...jubiii...nu er han ihvertfald forsynet hvis det skulle ske vi fik en snestorm. Det meste blev købt i Magasin.

Jeg var forbi hm på Amagertorv og fandt denne smukke cardi, som jeg spottede første gang hos Trines Wardrobe så den kiggede jeg lidt efter. Der hang 3 stk. tilbage i hver størrelse, perfekt, så den kom med hjem sammen med to andre ting derfra. Det står i den at den er håndlavet, så der har siddet ind og bundet båndene på den, det er lidt vildt at tænke på.


2 kommentarer:

  1. Den cardigan er bare SÅ smuk!

    SvarSlet
  2. Ja, jeg kunne heller ikke stå for den. Den bliver et hit til efteråret.

    /Chau

    SvarSlet