tirsdag den 27. oktober 2009

Min Sherlock Holmes kappe



Jeg har længe gået og kigget efter en kappe, det er et af de få ting jeg ikke har i min garderobe :-) Man kan hurtig finde på nye behov.
Så i dag til min store begejstring fandt jeg denne fantastiske kappe i en genbrug i en klæde ud kasse til en femmer.
Den er fantastisk ikke mindst pga. af det røde ternet tweed stof, men den er foret med kraftig beige bomuldstof. Jeg kan ikke finde noget mærke i den, men den er rigtig vellavet.
Jeg har tænkt at bruge den over min biker læderjakke. Jeg hentede min søn i dag på cykel iført en kraftig striktrøje og den udover. Det kunne den godt klare og var dejlig varm at have på især udover lårene hvor den dækkede over.

Jeg fandt også de to nedenstående kostumer til sønnike til blot 10,- ialt i samme klæde ud kasse. Som de fleste drenge på hans alder er han vild med at se Ninja teenage Turtles og lege cowboy og indianer. Så han var jo henrykt da han fik det da han kom hjem. Ninja turtles dragten kom på med det samme. Det skal dog lige vaskes, synes jeg.


2 kommentarer:

  1. Hej! Hvor finder du alle dine fantastiske genbrugs-fund? Mvh.

    SvarSlet
  2. hej anonym,

    Det er hos forskellige genbrugsbutikker både i byen men også i udkantsbyerne hvor det er billigere.

    /Chau

    SvarSlet