onsdag den 21. oktober 2009

The faux fur Naomi



Her viser jeg den faux fur jeg havde med hjem fra Vila igår. Den er stadig på prøve herhjemme da jeg endnu ikke har besluttet mig helt for den. Umiddelbart synes jeg er pelsen er ret fin af en faux fur at være da den ikke skinner så meget, også ser den mere "levende" ud end andre faux fur. Læg mærke til at de steder hvor der er folder, så changerer pelsen de steder (se ærmet på det første billede). I mange faux pels vil det ikke ske men bare være en fold. Men hvad synes I om den?

Den kan fås i Vila butikken i Ballerup centeret til kr. 250,-

4 kommentarer:

  1. Uh, hvor har du fået de blomstrede doc martens fra? De er SKØNNE:D

    SvarSlet
  2. Tusind tak. Støvlerne er fra DM´s undermærke som hedder Tredair. Jeg var så heldig at finde dem i TS. Sælgeren fortalte mig at hun havde ledt efter dem længe og fandt dem til sidst i England. Jeg har ikke set dem herinde så jeg ved ikke om man kan få dem herhjemme.

    /Chau

    SvarSlet
  3. Som jeg ser er du næsten et helt år forud med købet af denne jakke ;D Men jeg har lige bestilt den over Nelly.com, og jeg glæder mig uhyre meget til at modtage og prøve den da det er min første pelsrelaterede jakke.

    Håber den er det værd! :)

    Mille
    // http://graphicaffair.net

    SvarSlet