onsdag den 14. oktober 2009

Jade


Den grønne farve er ikke til at komme udenom denne efterår og vinter og her tænker jeg på farven til neglene. Allerede i forsommeren har der været hypet helt vildt meget om denne grønne farve fra Chanel som hedder Jade. Jeg synes den er et frisk pust og meget anderledes med hvad jeg forbinder med neglelak. Jeg har ofte klare, mørke eller rødlige nuancer, så grøn den ved jeg ikke helt om jeg springer på. Den skulle også være praktisk umulig at få fat i herhjemme, så man skal i udlandet hvis man skal have lige netop Chanels. Jeg synes sommerens totale hypede Orange Fizz var genial, den var let, piget og sommer chik. Med Jade, så jeg er ikke sikker på om jeg vover mig ud i denne grønne trend :-) Hvis det skulle være så skal det være et billigere alternativ end Chanels bare for at prøve.

Hvad med dig? Er du på denne grønne bølge?

2 kommentarer:

  1. Jeg har jo fået fingre i Jade neglelakken fra Chanel, og er vild med den:). Jeg kan jo tage den med, når vi får aftalt et møde i den nærmeste fremtid:). Se mit indlæg om, neglelakken her:

    http://stylemeupplease.blogspot.com/2009/10/chanel-jade.html

    Susie
    www.stylemeupplease.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Ja, tag den på når vi lige får aftalt mødet :-)bliver sjovt at se hvordan den ser ud IRL.

    /Chau

    SvarSlet