tirsdag den 13. oktober 2009

An oldie


Jeg fandt dette ældre outfit billede som jeg helt har glemt at vise Jer. Det har været fra i sommers - et af mine kontoroutfit. Det er enkel og ikke for mange dikkedarer.

Jeg har en ældre sag på fra MuntheplusSimonsen og må efterhånden være mindst 5-6 år gammel, men lige så fint som da jeg købte den i sin tid. Den er lavet i 100% silke og har små guldpailletter på. Jeg er en sucker for silke, fordi materialet føles så lækker, let og luxuriøs. Det er delikat og man kan bare ikke kopiere silkens fine finish, som kun ægte silke har. Den får mig til at associere mig med østen med dens fede silke, tryk, guldpailletter og små silkestoffer påsat ved hals og ærmeudskæringen.
Sorte skinny jeans fra Topshop, flats med ponpon lavet i perler fra Rudi&Harald. Sorte dråbe øreringe fra Julie Sandlau.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar