søndag den 25. oktober 2009

Mønsterstrik med gummistøvler


striktrøje hm, jeans topshop, gummistøvler younghunter, bælte vintage

Jeg har haft dette på i dag. Striktrøjen er en af mine yndlingsstriktrøjer fordi den er i uld, og dejlig lun at have på. Jeg elsker mønsteret på den i farven orange blandet med lilla. Den er med similisten foroven også synes jeg rigtigt godt om ballonærmerne nederst.

Gummistøvlerne er på 3. sæson og det kan man godt se på dem. De er desværre blevet hvidplettet nogen steder, som er helt normalt for Hunterstøvlerne, da de er i naturgummi. Jeg har læst på et sted at man kan købe et middel og få det fjernet, men på den anden side så gør det ikke noget at de ser brugte ud. Jeg har købt dem i en børnetøjsbutik i Århus og de kostede vist 399,- De er lidt kortere i skaftet end de almindelig Hunters, men for mig gør det ikke spor for jeg er jo en lille skid, så de almindelig Hunters passer mig ikke. De er simpelthen for lange i skaftet.
Vintage bæltet i sølv er virkelig nice og købt fornylig i en genbrug, det er rigt dekoreret og lidt dekadent, men som jeg synes der en fin lille kontrast til det andet tøj. Bæltet matcher lidt til de sten der er i trøjen, så det synes jeg er en fin lille detalje.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar