søndag den 25. oktober 2009

SATC The Movie



Jeg købte dvd´en "Sex and the city The movie" i sidste uge i Aldi for at gøre min SATC shoebox endnu mere komplet med denne. Jeg har set den i bio med gode veninder og sikke vi fik skraldgrinet, grædt og følt med Carrie i filmen. Jeg har efterfølgende set den på dvd. Men jeg vil have min egen, så nu sidder jeg i dette øjeblik og nyder en dejlig kop caffelatte mens jeg ser filmen. Det er næsten som at gense sine veninder.

Åhh...jeg bliver bare aldrig træt af de fire veninder og deres stil. Deres tøj, sko, accessories er så beundringsværdigt. De er en evig inspirationskilde. Jeg tror ikke mine veninder og jeg er de eneste som har siddet og savlet over deres garderober. Men også siddet og tænkt hvem er jeg af de 4 veninder? Mine veninder og jeg ved hvem jeg bedst kan sammenlignes bedst af karakterne i filmen. Men jeg vil sige at de fleste af os rummer lidt af hvert af de 4 piger, så man kan ikke putte os piger i en box.

Kan du genkende dig selv?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar