tirsdag den 13. oktober 2009

In a grunge mood




Jeg kan desværre ikke huske hvornår jeg havde dette outfit på, men det har været på i denne måned. En dag hvor jeg havde lyst til sort sort sort, kun afbrudt af min halskæde i sølv og min jakke når jeg skulle ud.
Jeg har sorte skinny stressed jeans på fra Gina Tricot, undertrøje fra Føtex udover en oversize silkeskjorte fra genbrugen, paillet vest fra hm, støvler i velour devoré fra genbrugen, rødternet jakke fra Topshop og sølvkæde fra Gina Tricot.


Jeg føler mig rigtigt godt tilpas i dette outfit. Skjorten i silke er ikke mindre end fantastisk, den er florlet og blaffer så fint når man går. Jeg elsker at den er alt for stor til mig, kan godt lide at den bare hænger udover mine sorte jeans. Den er en XL i størrelsen:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar