lørdag den 24. oktober 2009

Dagens foto skydning


Jeg er kommet hjem efter en lang, men virkelig sjov og spændende eftermiddag sammen med 3 andre piger, hvor vi skød en masse billeder. Det hele tog 8 timer, meget længere end hvad vi egentlig havde regnet med, men der gik også tid med hygge og spise mine hjemmebagte boller med te og kaffe. Ja, så fik vi piger også snakket en del, som man gør når piger mødes :-)

Der gik også tid med at pakke tøj og sko/støvler ud for at få et overblik. Jeg fik talt med Marlene (MUA) og Elise (model) hvilke billeder vi havde tænkt at skyde denne eftermiddag. Jeg forklarede dem hvad jeg havde i tanker mht. stylingen og opsætningen af farver og lyset. De fik set hvad jeg havde taget med af accessories, tøj og sko. Udfra det blev vi enige om make-up og håret. Jeg havde hjemmefra forberedt mig adskillige outfits for ikke at stå og mangle enten tøj eller tilbehør til et bestemt outfit. Inden Elise fik make-up skulle hun prøve mine læderleggings for at forsikre mig at Elise kunne være i tøjet, de er nemlig virkelig tight, men de passede hende som svøbt. Så det var helt perfekt.
Jeg har endnu ikke de færdige studiebilleder, men jeg har taget nogen billeder fra dagen med mit eget kamera.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar