mandag den 19. oktober 2009

Græskarhoved - is he scary?



I går lavede min mand og søn denne græskarhoved. Hvert år laver min søn et græskarhoved, sidste år var det med hans bedstemor og i år er det med farmand. De hygger sig med at sidde og skære ud og udhule den. Jeg får så æren at lave græskarsuppe og lave græskarkerne snack ud af indholdet af græskaren. Vores søn er inde i en periode hvor alt gerne må være uhyggeligt. I sidste uge var vi på biblioteket og for første gang havde han krav om at bøgerne skulle være uhyggelige og meget farlige, så jeg fik hjælp fra bibliotekaren. Hun fandt 4 billedbøger og advarede mig om at de godt kan være uhyggeligt for barn i hans alder. Nu har vi læst dem alle sammen og han synes slet ikke de var spor uhyggelig overhovedet :-)Så far har forsøgt at lave et uhyggeligt græskar hoved. Lykkedes det? næhh..for sønnike synes ikke den er uhyggelig.

I dag har jeg selv brugt en del tid på at forberede den næste foto shooting hvor jeg er stylist. Næste gang skal vi skyde i studio og det glæder jeg mig meget til. Det giver modellen og fotografen mere "rum" og tid til at skyde. Når man skyder udenfor er man ret så afhængig af lyset og sidst vi skød i Zoo, var der en del mennesker og vi ville ikke være i vejen for publikum som kom for at se dyrene. Der var også en del som stillede sig op for at kigge og for mig gør det ikke spor. Men for nogen fotografer og modeller kan det godt være lidt generende.
Så jeg går allerede og noterere ned de forskellige outfits og positur, som jeg tænker modellen skal stå/ligge i.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar