fredag den 23. oktober 2009

Dagens Copycat


sort t-shirt second hand, jeans construction, bælte thelin, stiletter stærk, brocher hm

Dagens outfit er inspireret af hm´s måde at style en almindelig sort t-shirt på. Så jeg gik jeg mig i kast med at sætte de ny indkøbte brocher på en sort t-shirt. Som iøvrigt også er købt second han samtidigt med det andet tøj jeg købte for et par dage. Jeg har flere gange været forbi hm mens department for at finde en ganske almindelig sort t-shirt, men synes ikke at deres størrelse small passer mig særligt godt, for selv i str. small stadig føles de alt for store og uformelig på mig. Denne er fra mærket JDC essentials og den er i en dejlig tynd bomuldskvalitet.

Bukserne er købt brugt til et TS tøjarrangement ved DGI byen. Det viser sig at sælgeren var vores gamle nabo da vi boede på Nørrebro, sikke et sjovt sammentræf. Jeg har desuden læst at hun har startet et tøjmærke op med en veninde for ca. 4 år siden som jeg desværre ikke lige kan huske navnet på. Men det dukker op i magasiner i ny og næ. Jeg kunne godt lide at de var gået til og havde fået et slidt look.

De røde lak stiletter er et scoop gjort ved et Forum lagersalg lige inden lukketid for en årrække siden. Jeg havde gået og kigget lidt på dem hos Kassandra men fik dem ikke købt, for de kostede hen af 2200,-. Så spottede jeg dem hos kassandra standen til vist nok 200,- i Forum. De havde endda flere størrelse tilbage, men jeg hapsede dog kun et par. Hvilket min veninde har bandet og svovlet for flere gange... Jeg har siden hen efter købet set flere stylister bruge dem til deres modeserier. Måske de ligesom mig har købt dem derinde?

Hvad synes du om idéen med brocherne, noget du selv kunne finde på?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar