søndag den 18. oktober 2009

Shopping - velour






foto: carolinefeber.se

Jeg fik shoppet lidt basis ting til min søn og lidt til mig selv i går på hm.com og fik brugt rabatkoden 8523. Til mig selv fik jeg købt ovenstående crinkle velour leggings. Jeg har kredset omkring dem før, fordi jeg godt kan lide det grå spil som de har. Men jeg har været i tvivl da de er i nervøs velour. Men efter at have købt den grå velourkjole fra Divided må jeg erkende at velour ikke er passé for mig, det er dejligt blødt og behageligt at have på. Velour leggings kan købes her.

Jeg så i dag hos carolinefeber.se ovenstående billede som jeg synes er inspirerende og tænkte at sådanne vil jeg da prøve at style mine leggings når de kommer. Tasken på billedet har jeg også vist i et tidligere indlæg som jeg også synes er fristende, så pudsigt at se den i dette inspirerende outfit.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar