tirsdag den 27. oktober 2009

Monki er kommet til byen




Monki er ihvertfald kommet til Ballerup, nærmere Ballerup centeret. De havde åbningsdag i fredags. Jeg var lige et smut forbi i dag og det er blevet en fin butik. Jeg fandt flere ting jeg synes var ret lækre derinde...uhaa...det kan blive farligt at de er kommet til byen. Der var bla. en lækker kort bikerjakke som minder meget om den jeg har fra Zara til 800,- , der var boudeaux nervøsvelour leggings til 150,-, de sorte plateau støvler som minder om mine fra Cos til 400,- (synes dog at kvaliteten var plastik agtigt, så ringere end mine fra Cos), en sort kjole med en krølflæs foran (tror den koster 350)
Der var lækre flettet hårbånd til 30-50,-

Generelt ret mange lækre ting derinde til rimelige priser :-) Nu får hm en værdig konkurrent i centeret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar