tirsdag den 20. oktober 2009

Wearing my old knit



Jeg har dette på i dag.
Råhvid skjorte fra genbrugen, den er med smog detaljer fortil og med flæseærmer ved ærmer.
Den lyse denimvest var en jakke som jeg fandt i genbrugen og bare klippet ærmerne af.
Den sorte vamset strik cardigan er i uld og af mærket Scooler Dius. Den er købt på en tur til Rom for en årrække siden. Kvaliteten på ulden er fantastisk, fordi den ikke fnuller og er let elastsik. Den er dejlig lun at have på og føles ikke for varm at have på, som jeg ofte kan få i strik i 100% uld. Designet på strikken er det jeg helt klart faldt for, den er nærmest strikket i en rund cirkel og påsat ærmer på, derfor de afrundede kanter. Den lukkes oprindelig med en stor sikkerhedsnål, men ofte foretrækker jeg den bare hængende som her eller med et bælte i livet.
Bukserne er fra Topshop, som jeg gav 49,- for. Jeg kan godt lide printet på dem og overfladen på dem er flannelbløde.
Støvlerne er fra Notabene.
Desuden havde jeg mit grå tørklæde fra Rabens Saloner på udenfor, den samme grå farve som går igen på bukserne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar