lørdag den 24. oktober 2009

Der bliver stille

Der bliver stille her på bloggen i dag, da jeg skal være med til at skyde en masse flotte billeder (forhåbentlig) idag eftermiddag. Lige nu har jeg boller i ovnen til vores crew :-) for det kommer til at tage mere end et par timer. Imens bollerne gør sig lækre og klar, så er jeg i fuld gang med at pakke tøj, tøj og atter tøj og sko og støvler som skal bruges til shootingen. Heldigvis bruger modellen den samme størrelse som mig i tøj og sko. Indtil videre har jeg en stor kuffert og en mindre kuffert klar, begge heldigvis med hjul. Der kommer helt sikkert også et par poser med i bagagerummet med oveni.

Jeg glæder mig, da det er de første studiebilleder hvor jeg er stylisten og bestemmer sammen med mua (make-up artist) hvilke udtryk og stil modellen skal have.

Ønsk mig held :-)

Rigtig god lørdag til alle!

2 kommentarer:

  1. Hej :)

    Ville bare lige sige at jeg synes din blog er rigtig spændende....glæder mig til at læse mere.

    /Marlene
    http://malsen.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej Malsen,

    Det er jeg rigtig glad for at høre :-)Jeg håber, at du fremover også finder den spændende.

    /Chau

    SvarSlet