søndag den 1. november 2009

Dette havde jeg på til navnefesten i går





Jeg havde denne kjole på fra Designers Remix i går til min lille nevø Erik´s navnefest. Vi blev 29 mennesker og det blev afholdt hos mine svigerforældre i Risskov. Jeg fik flere komplimenter for min kjole i går. Jeg endte dog at tage min meget lange perlehalskæde som jeg har slået en stor knude for at gøre den mindre lang og havde perlemor stikker på i ørerne. Og jeg gik rundt med de sorte badesandaler fra Havianas og der var ikke en som kommenterede der :-)
Kjolen blev valgt fordi det er en enkel kjole som jeg føler mig tilpas i. Den er ikke pragende og da det var min svigerinde og svogers fest for deres søn, så var det ikke mig som skulle løbe med opmærksomheden. Den er også praktisk at have med i en kuffert fordi den ikke krøller.

Jeg blev også stoppet i sommers af en dame som måtte vide hvor jeg havde købt kjolen. Hun synes den var fantastisk også var hun tidligere skrædder fortalte hun. Hun sagde jeg bar kjolen så fint. Så det var da en kompliment.

Jeg havde den også på i sommeren - se bedre billede her.


2 kommentarer:

  1. Det er lidt svært at se kjolen ordentligt på dit billede, men det jeg kan se er jeg nu ret begejstret for!

    SvarSlet
  2. Det er et dårligt billede I know :-) det blev taget aftenen inden jeg skulle afsted. Så dårligt lys, derfor kameraet ikke rigtigt vil jeg som jeg.

    Jeg har haft kjolen på før i sommeren, måske jeg lige kunne finde et link til det indlæg og sætte det i.

    /Chau

    SvarSlet